Selamat Melayari Blog Ini...dan ...Sampaikanlah Ilmu Walaupun Sebaris Ayat

Carilah ilmu walau di mana jua kita berada dan kemudian sampaikanlah pula kepada orang lain kerana apabila kita mati kelak, tiada apa yang dapat membantu kita, melainkan 3 perkara dan salah satu darinya adalah ilmu yang diperoleh,diguna dan dimanfaatkan pula oleh orang lain...Selamat...

Thursday, 2 August 2012

Cabaran Seorang Guru

SEKADAR RENUNGAN UTK YG SUDI BERFIKIR...

video
Amacam.....dah tengok video ni...macam tulah kan,bukan senang nak jadi cikgu....
jangan fikir jadi cikgu sebab cuti banyak,best,gaji pun bolehlah tahan sikit....
pelbagai cabaran sedang menanti anda di sekolah sana..
agak-agak kalau dapat murid macam dalam filem tu macam mana ya....sanggup ke....
INGAT APA SAYA KATAKAN....sampaikanlah ilmu walau......?

No comments:

Post a Comment