Selamat Melayari Blog Ini...dan ...Sampaikanlah Ilmu Walaupun Sebaris Ayat

Carilah ilmu walau di mana jua kita berada dan kemudian sampaikanlah pula kepada orang lain kerana apabila kita mati kelak, tiada apa yang dapat membantu kita, melainkan 3 perkara dan salah satu darinya adalah ilmu yang diperoleh,diguna dan dimanfaatkan pula oleh orang lain...Selamat...

Saturday 11 August 2012

Buku Rujukan Ilmiah

Buku-buku Rujukan

Opppsss...asyik baca nota aja....tension nanti.....iklan jap ya...
Berikut adalah buku-buku yang ditulis oleh saya dibawah Penerbitan Multimedia Sdn.Bhd..
Buku-buku ni terdapat di semua kedai POPULAR, MPH dan kedai-kedai buku yang lain...
Tapi kalau anda susah nak dapatkannya, boleh order terus dari saya.....okkk...jangan mare ya...






Buku Kemahiran Belajar ini digunakan oleh pelajar Pra PISMP di IPG..Memuatkan nota cara-cara untuk menguruskan pembelajaran, cara menulis rujukan dan mengikut proforma kursus yang digunakan di IPG.






Buku Asas Kepemimpinan dan Perkembangan Profesionalisme ini digunakan oleh pelajar Sem.8 PISMP di IPG..Memuatkan nota tentang teori-teori kepemimpinan dan mengikut proforma kursus yang digunakan di IPG.




Buku Pengantar Pendidikan ini digunakan oleh pelajar Pra PISMP di IPG..Memuatkan nota tentang Falsafah Pendidikan, Falsafah Pendidikan Guru, Sejarah Pendidikan Negara dan mengikut proforma kursus yang digunakan di IPG.






Buku Guru dan Cabaran Semasa ini juga digunakan oleh pelajar Sem.8 PISMP di IPG..Memuatkan nota tentang etika keguruan, peraturan-peraturan dalam kerjaya keguruan, pengurusan emosi dan mengikut proforma kursus yang digunakan di IPG.




Buku Budaya dan Pembelajaran ini digunakan oleh pelajar Sem.5 PISMP di IPG..Buku ni antara yang terlaris di pasaran. Memuatkan nota budaya dalam kalangan pelajar, pendemokrasian pendidikan, ketaksamaan pendidikan dan mengikut proforma kursus yang digunakan di IPG.



Disamping buku-buku tersebut, ada beberapa buku lagi yang tidak dapat disertakan, antaranya Murid dan Alam Belajar Terbitan Freemind Horizons dan Buku Transformasi Pendidikan Ke Arah Merealisasikan Satu Malaysia. Buku Transformasi Pendidikan ini telah dilancarkan semasa sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan di Kuching Sarawak 2011 yang lalu.Yang ni terbitan terhad,ada order baru cetak...

Ok ...kalau nak, boleh contact saya ya....





No comments:

Post a Comment